Daniel Zablocki

Kilka zdań o sobie. Czym się zajmujesz i skąd jesteś.
Awatar użytkownika
Dany
Społeczność SOS
Posty: 9
Rejestracja: 15 lut 2019, o 19:19
Lokalizacja: Worksop, Wielka Brytania
Kontakt:

Daniel Zablocki

Post autor: Dany »

Witajcie!
Znany jestem jako Daniel Zablocki, Dany, Ikcolbaz oraz Filmomaniak. Bardzo interesuje się nauką ogólnie, ale przede wszystkim związaną z kosmosem, astronomią. Jestem początkującym pisarzem, zarówno pod względem prozy jak i artykułów na różne tematy. Jestem także pasjonatem filmów, seriali i innych produkcji. Jestem mężem cudownej kobiety i ojcem dwóch diabelsko anielskich córek. Obecnie siedzę w Anglii od pięciu lat, mam już ogarnięty powrót do Polski w lipcu. Mam dwa blogi i kilka grup na fejsie.

Tyle ogółem, jak chcecie więcej info o mnie w tematach nie związanych z tym forum, pytajcie.

Teraz w szczególe o mojej astronomicznej stronie życia. Jestem lajkiem, bardziej znam teorie niż praktykę, ale już mam pierwszą lornetkę astronomiczną (o której napisze w odpowiednim dziale) i planuję zakup pierwszego teleskopu po powrocie z Anglii. Dodam jeszcze, że jak tylko mogę to spoglądam na Betelgezę by nie przegapić w razie czego :D
"Jak się tak leży godzinami w nocy, to myśleniem można zajść bardzo daleko i w bardzo dziwne strony"
Stanisław Lem Solaris
Przemyślane przy kawie
Pisarski blog Ikcolbaz
Awatar użytkownika
abc
Społeczność SOS
Posty: 270
Rejestracja: 7 lut 2019, o 21:16
 Polubił: 18 times
 Polubiane: 30 times

Re: Daniel Zablocki

Post autor: abc »

Witamy i zachęcamy do udzielania się na forum. Bardzo mnie interesuje, jaką posiadasz lornetkę i chętnie poznałbym twoją opinię na jej temat. Na forum w profilu można ustawić podpis z linkami do twoich blogów, co pozwoli nam je szybko odnaleźć i zapoznać się z ich treścią.
Słoneczne pozdrowienia. :xsun:
Krzysztof
Awatar użytkownika
Dany
Społeczność SOS
Posty: 9
Rejestracja: 15 lut 2019, o 19:19
Lokalizacja: Worksop, Wielka Brytania
Kontakt:

Re: Daniel Zablocki